Jak dodać zdjęcie do pliku tekstowego w programie Word? [zdjęcia]

Czasem musimy dodać jakiś obrazek do zwykłego dokumentu tekstowego. Na przykład – swój portret do Curriculum Vitae.

Przećwiczymy to więc na podstawie naszego wzoru CV. Możesz go pobrać tutaj: CV. A tu przeczytasz: Jak napisać dobre CV?

 

Teraz zabieramy się za wstawianie fotografii. Postaw kursor w wybranym miejscu (w CV – przed danymi osobowymi) i z górnego menu wybierz polecenia: „Wstaw”, „Obraz”, „Z pliku”, a następnie wskaż, o które zdjęcie zapisane na dysku Twojego komputera chodzi.

Jeśli tekst opadnie poniżej zdjęcia, a chcesz, aby był obok, kliknij w fotografię i zaznacz „Pokaż pasek narzędzi Obraz”. Wybierz „Rysuj Menu Zawijanie tekstu” i kliknij w opcję „Przyległe”. Teraz już tylko za pomocą klawisza „Enter” obniż odpowiednio tekst (w CV dane osobowe zostaw na wysokości zdjęcia, a „Doświadczenie zawodowe” zrzuć niżej).

Gotowe!

Reklamy

Jedna myśl w temacie “Jak dodać zdjęcie do pliku tekstowego w programie Word? [zdjęcia]

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s